Odporúčané čítanie:

Prehľad klimatických technológií

Amazon Kindle je populárny ebook Recenzie

Pre mnohých Amazon nepotrebuje úvod. Spoločnosť bola založená v roku 1994 Jeffom Bezosom ao rok neskôr bola spustená stránka s rovnakým menom, na ktorej sa pôvodne predávali iba knihy. Od roku 1998 sa v internetovom obchode začal rozširovať sortiment predávaných výrobkov, medzi ktorými sa začali objavovať prehrávače, filmy, videohry, nábytok, oblečenie a hračky. V súčasnosti má spoločnosť takmer 200 tisíc zamestnancov a je jedným z najväčších multimediálnych gigantov, ktorých čistý zisk presahuje 2 miliardy dolárov ročne.

Prvým zariadením, ktoré spoločnosť uviedla na trh pod vlastnou značkou, je elektronická kniha. Zariadenie sa volalo Kindle a bolo uvedené na trh v roku 2007 za cenu 399 dolárov. Prvá várka sa rozptýlila za 6 hodín a mala obrovský úspech. Čitateľ bol inovatívny svojím vlastným spôsobom, v spodnej časti prípadu bola klávesnica na zadávanie textu a vyhľadávanie kníh v správcovi súborov a na bočných plochách boli mechanické tlačidlá na otáčanie strán. Spočiatku sa zariadenie predávalo iba v Spojených štátoch, ale nezabránilo mu to získať popularitu po celom svete, pretože od druhej generácie sa predáva všade.

Logo spoločnosti

Keď sa títo čitatelia objavili na trhu SNŠ, vyskytli sa nejaké problémy, schopnosť sťahovať súbory, ktoré nie sú zo služieb spoločnosti, bola spočiatku zablokovaná, ale časom zmizla. Preto si teraz môžete bezpečne stiahnuť knihy v ruštine pre Amazon Kindle. Ďalej sa bude považovať za 5 najlepších modelov elektronických kníh od spoločnosti Amazon Kindle c malý prehľad každej z nich.

Kindle Paperwhite 2015

Spoločnosť má niekoľko riadkov čítačiek pre rôzne cenové kategórie: Kindle, Paperwhite a Voyage. Paperwhite patrí do strednej cenovej kategórie a je najpredávanejším a najobľúbenejším spomedzi ostatných predstaviteľov. V súčasnej dobe možno spoločnosť nazvať nesporným lídrom medzi výrobcami čítacích zariadení.

Kindle Paperwhite 2015

Cenová politika Amazonu je viditeľná na prvý pohľad, a to z krabičky vyrobenej v matných čiernych odtieňoch. Ak ho porovnáte s rozpočtovým modelom čitateľa, dizajn je oveľa menej atraktívny. Všeobecne platí, že zariadenie nie je rozsiahle a na kupujúceho bude čakať drôt micro-USB a krátka používateľská príručka. Žiadne obaly, ktoré často navštevujú iných výrobcov.

Ak hovoríme o samotnom dizajne zariadenia, že na skrinke nie je jediné mechanické tlačidlo, celá kontrola sa vykonáva pomocou dotykového displeja. Spoločnosť neodstrihla uvoľnené okraje, a preto je vhodné držať zariadenie z akéhokoľvek smeru, čo eliminuje problém náhodného stlačenia displeja alebo mechanických tlačidiel. Všetky potrebné prvky sú teraz umiestnené v spodnej časti puzdra vrátane malého vypínača, ukazovateľa a nabíjacieho konektora. Puzdro je vyrobené z matného plastu, aby sa minimalizovali odtlačky prstov, ktoré zostali na povrchu, na montáž nie sú žiadne sťažnosti, pretože zariadenie je úplne integrálne.

vlastnosti:

• Správa: pomocou dotykovej obrazovky
  • Podsvietenie: áno
  • Wi-Fi: áno
  • Uhlopriečka displeja: 6 "
  • Rozlíšenie: 1448x1072 px
  • HDD: 4 GB (karta SD - nie je podporovaná)
  • RAM: 512 MB
  • Batéria: Nie je uvedené
  • Hmotnosť: 205 g
  • Cena: 8 200 rubľov

Čítačka má displej E-Ink Carta, ktorý má oproti svojmu predchodcovi Pearlu kontrastnejší displej a obchádza niekoľko parametrov naraz. Rozlíšenie obrazovky, ako aj hustota pixelov na palec spôsobujú obdiv, pretože rozlíšenie je 1448 x 1072 s hustotou 300.Takýto výsledok je nepochybne najlepším na trhu a jediný, kto s ním môže konkurovať, je priamym konkurentom pred spoločnosťou PocketBook alebo Sony.

Spoločnosť hovorí, že zariadenie môže bežať na jedno nabitie na týždeň, ale v praxi je tento výsledok v dôsledku zväčšeného displeja oveľa menší.

Amazon Kindle 8

Amazon Kindle 8

Tento model sa právom považuje za najlepší medzi čitateľmi rozpočtu. Jedná sa o jednoduchú elektronickú knihu bez zbytočných funkcií, ktorá je ideálna pre osobu, ktorá si chce príjemne prečítať. Toto rozhodnutie sa odráža v cene produktu, v porovnaní s pokročilejšou verziou sa rozpočtový riadok dá kúpiť za približne 5500 rubľov. Súčasťou balenia bude nabíjací kábel a používateľská príručka. Ak je to potrebné, kryt alebo puzdro si môžete kúpiť samostatne, pretože to je populárny model, takže to nebude ťažké.

Čítačka v dvoch farbách

charakteristiky

• Ovládanie: pomocou senzora
  • Podsvietenie: nie
  • Wi-Fi: áno
  • Uhlopriečka displeja: 6 "
  • Rozlíšenie: 800x600 px
  • HDD: 4 GB (bez podpory SD karty)
  • RAM: 512 MB
  • Batéria: žiadne údaje
  • Hmotnosť: 161 g
  • Cena: 5 tisíc rubľov

Charakteristiky zariadenia vynikajú medzi konkurenciou, 512 MB pamäte RAM je nainštalovaných pod krytom zariadenia, čo je dobrým ukazovateľom takýchto peňazí, najmä pre ľudí, ktorí plánujú otvoriť ťažké formuláre, napríklad PDF.

Vnútorná pamäť je 4 GB, táto veľkosť postačuje na uloženie niekoľkých tisíc kníh bez ilustrácií. Rozlíšenie obrazovky, hoci malé, ale má vyššiu hustotu pixelov, zobrazuje displej E-Ink Pearl, hoci sa nepovažuje za inovatívny a horší ako nová verzia modelu Carta, ale poskytuje vynikajúci obraz. V režime offline čítačka určite funguje dlhšie ako týždeň, aj keď Amazon hovorí, že v prípade potreby môže zariadenie pracovať približne 20 dní bez dobíjania.

Kindle oáza

Kindle oáza

Spoločnosť má drahý rad Voyage, ktorý sa predával za pomerne vysoké ceny a patril do „elitnej“ série, ale nedávno sa Amazon rozhodol ísť ďalej a uviesť do výroby novú líniu Oasis. Tieto zariadenia patria do prvotriednej triedy a nebojí sa ich predávať za cenu plnohodnotných tabliet založených na systéme Android alebo iOS, čo je dosť zvláštne riešenie, ale majú aj svojich zákazníkov.

vlastnosti:

• Správa: pomocou senzora a mechanických tlačidiel
  • Podsvietenie: áno
  • Wi-Fi: áno
  • Uhlopriečka displeja: 7 "
  • Rozlíšenie: 1440 x 1080 px
  • HDD: 8 alebo 32 GB
  • RAM: 512 MB
  • Batéria: nešpecifikovaná
  • Hmotnosť: 194 g
  • Cena: 25 tisíc rubľov

Kindle oáza

Puzdro je vyrobené z príjemného a kvalitného matného plastu, zatiaľ čo je úplne holistické a nemá medzery ani vôle. Tri zo štyroch tvárí sú úzke a javia sa ako rámy pre obrazovku, pravá strana je zreteľne silnejšia, takže používateľovi je spočiatku ponúknutá priľnavosť pravou rukou, ktorá nedáva na výber. Toto riešenie je pre tých ľudí, ktorí sú zvyknutí držať čitateľa oboma rukami, najnepríjemnejšie. Na rovnakom mieste sú mechanické tlačidlá na otáčanie stránok. Dokončenie témy montáže čítačky - má vodotesnú ochranu podľa štandardov IPx8, takže teraz je možné čítať knihy aj v bazéne.

Ako sa očakáva od prémiovej triedy, nie sú problémy s výkonom. Má 512 megabajtov pamäte RAM a podľa zakúpenej možnosti 8 alebo 32 GB vnútornej pamäte. Zahrnutá je aj možnosť počúvať zvukové knihy, ale s jednou veľkou „ale“, zariadenie nemá reproduktory ani konektor pre slúchadlá, takže počúvanie je k dispozícii iba pomocou náhlavnej súpravy Bluetooth. Veľkosť obrazovky je 7 palcov a má rozlíšenie 1680x1264 s hustotou 300 pixelov na palec. A samozrejme, posledné, čo výrobca ponúka, je kúpiť špeciálny kufrík s ďalšou batériou na predĺženie doby používania, cena takého potešenia bude 20 dolárov.

Klávesnica Amazon Kindle 3G

Klávesnica Kindle 3G

Táto jednotka sa objavila šesť mesiacov po modeli DX, o ktorom sa bude diskutovať neskôr, a ukázalo sa, že je úspešnejšia a dokončená ako jeho predchodca.Existuje niekoľko dôvodov. Čitateľ mal k dispozícii dve verzie vydania s modulom Wi-Fi a bez neho, čo už oslabilo cenovú politiku a umožnilo výber. Dizajn je vyhotovený v tmavých farbách, puzdro je zostavené z plastu, v spodnej časti je klávesnica a joystick na ovládanie zariadenia. Na pravej strane sú tlačidlá na otáčanie strán, ktoré majú veľkú veľkosť, vďaka čomu sú čo najpohodlnejšie na otáčanie z akejkoľvek polohy.

vlastnosti:

• Správa: pomocou joysticku, mechanických tlačidiel a klávesnice
  • Podsvietenie: nie
  • Wi-Fi: môžete nakupovať s modulom aj bez neho
  • Uhlopriečka displeja: 6 "
  • Rozlíšenie: 800x600 px
  • HDD: 4 GB (bez podpory SD karty)
  • RAM: 256 MB
  • Batéria: žiadne údaje
  • Hmotnosť: 247 g
  • Cena: 9 tisíc rubľov

Rozlíšenie obrazovky 800 x 600 pixelov je dobrá kombinácia so 6-palcovým displejom a umožňuje vám zobraziť skvelé obrázky a jasné písma. Výrobcovia sľubujú mesačnú prácu v režime offline, čo je vo všeobecnosti s takýmito charakteristikami celkom dosiahnuteľné a realistické. Zo 4 gigabajtov sú používateľovi k dispozícii iba 3, to však stačí na niekoľko tisíc elektronických kníh.

Kindle dx

Kindle dx

Tento model bol kedysi jedným z najpopulárnejších na trhu SNŠ, pretože v roku 2009 spoločnosť prvýkrát začala vydávať svojich čitateľov na medzinárodný trh av roku 2010 spoločnosť Amazon uviedla na trh Kindle DX. Z dôvodu celej popularity sa čitateľ kúpil skôr kvôli značke ako kvôli kvalite, pretože sa ukázalo, že na začiatku predaja bola nedokončená, a dostupné služby pre bežných ľudí boli s väčšou pravdepodobnosťou nadbytočné, pretože boli platené a hovorili anglicky.

vlastnosti:

• Správa: pomocou klávesnice, pákového ovládača a tlačidiel
  • Podsvietenie: nie
  • Wi-Fi: nie
  • Uhlopriečka displeja: 6 "
  • Rozlíšenie: 1200x824 px
  • HDD: 4 GB
  • RAM: 256 MB
  • Batéria: žiadne údaje
  • Hmotnosť: 535 g
  • Cena: 25 tisíc rubľov

Puzdro je príjemné, vyrobené z matného plastu, na boku sú mechanické ovládacie tlačidlá a joystick, v spodnej časti obrazovky je umiestnená klávesnica pre ľahké vyhľadávanie a rýchle vytváranie poznámok pri čítaní. V spodnej časti sú dva reproduktory a konektor micro-USB na nabíjanie a prenos súborov. Na rozdiel od svojho novšieho náprotivku sa do tohto modelu pridal konektor pre slúchadlá, vďaka čomu sa čitateľ stal plnohodnotným prehrávačom na počúvanie zvukových kníh.

Pokiaľ ide o obrazovku, jej uhlopriečka je takmer 10 palcov a rozlíšenie je 1200 x 824 pixelov s hustotou 150 ppi. Ak je takáto obrazovka a 3G povolené, batéria vydrží približne týždeň, v prípade výdrže batérie až dva týždne. Vnútorná pamäť je 4 gigabajty, z ktorých je k dispozícii iba 3,3 gigabajtov. Hmotnosť zariadenia nie je nízka a je takmer pol kilogramu, vďaka čomu sa pri dlhodobom používaní ruky unavujú rýchlo. Amazon prvýkrát vytvoril rozhranie pre klávesnicu Kindle úplne v ruštine.

Ktorý Turk je lepší na varenie kávy - hlavné parametre pre výber Turka

Chyba AE v práčke LG: čo robiť a ako to opraviť?

Ako vyrobiť rôzne typy ventilátorov a domácich majstrov a domácich majstrov